marți, 21 august 2012

How to make heart flower arrangement - step by step



Comanda este un cos in forma de inima cu trandafiri albi si rosii. Am pregatit trandafirii - cei rosii sunt trandafiri de ecuador iar cei albi avalanche.

Am pregatit cosul, florile si....la treaba :)

Pentru ca trebuie sa contina doar 33 de trandafiri, am decis sa fac conturul din aspidistra pentru volum. Am facut 10 fundite din aspidistra

Fundite din aspidistra

Am inceput cu funditele din aspidistra - am facut un contur in forma de inima

Am dat cu luciu de frunze

Incep cu trandafirii albi


Iata inima!!

Apoi cei rosii..


Aproape gata


Eticheta...sunt aproape gata....

Floralife finishing touch la final- impiedica deshitratarea si astfel prelungeste viata aranjamentului


Gata de livrare!
Sper ca va fi o surpriza frumoasa!!
                          

0 comentarii:

Trimiteţi un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...