duminică, 27 noiembrie 2016

Magic Christmas...



      Prietenia noastra a inceput dintr un punct comun -pasiunea pentru flori. Dar nu e singurul. Lucrand impreuna ne-am descoperit ca oameni, am invatat sa acceptam personalitatea celeilalte, am invatat sa admiram sincer sau sa criticam constructiv. Ne-am descoperit ca prietene si dincolo de atelier, ne-am sustinut, ne-am sfatuit, ne-am distrat sau ne-am bocit daca a fost cazul...
      Mihaela, Carmen, Iulia si Mada, toate fetele astea sunt cu steluta in telefonul meu si cu inimioara in sufletul meu.
      Proiectul nostru pentru Craciun are un nume pe WatssApp, "Glitter and Shine"- acolo unde ne-am sfatuit si ne-am trimis zeci de poze si s-a materializat saptamana aceasta cand am reusit sa ne intalnim toate.
      Cum a fost? Frumos si sclipicios....si putin obositor...dar imbratisarea de la final a facut sa merite.
      Va doresc Sarbatori Fericite si prieteni minunati alaturi...in orice moment al vietii voastre!


       Modelele se pot comanda atat in Brasov cat si in Bucuresti la numerele de tel: 0723699281 pt Brasov si 0735561526 pt Bucuresti

Multumim Razvan Lupan pentru foto, ai facut foarte frumos!































































































0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...